Problem z modemem - POMOCY!

Autor: Michał Kostrzewa (kosa_at_medianet.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 16:56:46 MET DST

    Od jakiegos czasu mam problem z polaczeniem sie do internetu. Mam
wykupione konto u providera i tel zaczynajacy sie od 0-20 ...
Przez ostatnie pare tygodni nie moge sie nomalnie polaczyc. Probuje po 50
razy i ciagle slysze "Nie ma takiego numeru" (tak jest przy wybieraniu
impulsowym , a przy tonowym pojawia sie taki trzy tonowy sygnal). W koncu po
kilkunastu razach sie laczy, ale poto wykupilem konto zeby sie nie meczyc z
dodzwanianiem. Z linia jest wszystko OK bo wszystkie proby dzwonienia z
telefonu stacjonarnego koncza sie sukcesem i to za pierwszym razem. Czy cos
sie moglo poprzestawiac w ustawieniach modemu czy sam modem mi sie
spieprzyl. Wczesniej wszystko bylo OK. Prosze o jakies podpowiedzi.
Najlepiej na priva bo nie czytuje tej listy .

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrowienia !

P.S Mam modm Rockwell HCF 56K