Odp: zwalnia mysz

Autor: highway (highway1234_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 23:02:15 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dy
skusyjnych napisał:8bkobc$qai$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> kursora.
>
> Czy masz podkrecony procesor?
>
> Roger

Tak PII 400 na 448. A myślisz, że to może być przyczyną?
Jeśli tak to prosiłbym o rozwinięcie myśli.

Jak na razie zostałem skierowany na trop, że gryzie się drukarka ze skaner
em, ale trudno mi w to uwierzyć ponieważ używam kombajnu HP 1100A dwa w je
dnym i nie sądzę aby HP dało taką plamę. Mam również podłączony drugi skan
er, ale to inna bajka ponieważ jest na SCSI więc konflikty wykluczone.
Pozdrawiam highway_at_eskulap.am.lublin.pl