Odp: Klawiatura

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 15:28:45 MET DST

> Od 4 lat uzywam klawiatury Optimusa (taka straszna klikowa).
> Jaką klawiaturę wybrać (nie stać mnie na Nekrosofta).
> Może Logitech Deluxe 104 ? Albo Samsung z pdopórkami ?
> Ma ktoś dobrą klawiaturę ?
> Zaznaczam, że duuużo piszę.

Dobrych klawiatur już nie ma na świecie. Z klikowych jest tylko Acer green
(taka zielono-niebieska). Klik nieco gorszy niż w Optimusie. Obecnie używam
Logitech Deluxe 104. Niestety nie klika. Klawisze są miękkie i chodzą
gładko. Na razie nie jest stara (3 miechy) ale też dużo piszę. Estetycznie
jest b. dobra. Backspace i shifty - szerokie.
Pozdrawiam
Jacek Filarski