Re: HP 1100 i dziwny wydruk

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 21:48:45 MET

mack wrote:

> mam pytanko w temacie przyczyny otrzymywanych wydrukow
> otoz kupilem HP laserjet 1100 po bardzo okazyjnej cenie prawie nowa z tym,
> ze niestety wydruki, ktore otrzymuje pozostawiaja duzo do zyczenia:
> - co jakis czas pojawia sie bialy poziomy pasek
> - niektore linijki tekstu sa splaszczone
> - na grafice pojawia sie pozioma ciemniejsza linia
>
> czy jest to kwestia zuzytego tonera czy cos nie tak z bebnem (jesli to
> drugie to cena juz nie bedzie tak atrakcyjna)
> dodam, ze drukarka ma wydrukowane 3500 stron i to na jednym tonerze (powinno
> sie go zmienic juz po 2500 stron)

> [...]

Jesli tego jeszcze nie zauwazyles to w tej drukarce
wymieniasz beben.
Z nowego bebna powinno ci wyjsc ok. 4500 stron druku
(srednio),
roznica wynika z tego, ze 2500 stron jest wyliczonych z 5%
pokryciem
a z regoly pokrycie jest znacznie mniejsze (chyba, ze
drukujesz
gesto zapisana ksiazke).
Jesli wymiana bebna nie pomoze to zadzwon do serwisu HP.
mariusz.