Re: win 2000 millenium

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 17:37:47 MET

Dnia Fri, 24 Mar 2000 02:32:02 +0100 , "Marcin Lipski"
<mlipski_at_sol.put.poznan.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
wypowiedzi napisał:

>Jeżeli kogoś interesuje ruscy mają działającą betę wreszcie porządnego
>systemu - win 2000 millenium, podkreslam millenium. Programy pod tym chodzą
>nie jak pod win 2k

obym się pomylił ale z tego co się orientuję w planach microsoftu to
windows millenium nie jest w żadnym wypadku ciągnięty z lini w2k tylko
ma to być następca w98 , tak btw poprzednio poprosiłem Cię o
zastosowanie się do 2 podstawowych praw netykiety

- cięcia niepotrzebnych cytatów
- odpowiedzi pod cytatem

a skutków nie widzę.Trzeciego razu już nie będzie

*PLONK WARNING*

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl