Przejściówki

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 13:26:06 MET

Rozważam kupno komputera z procesorem Celeron. Na liście wielu radzi, aby
kupić płytę główną SLOT1 z przejściówką zamiast dedykowanej płyty z gniazdem
PPGA. Argumentem jest to, że w przypadku chęci wymiany procesora na PIII nie
trzeba zmieniać płyty, bo gniazdo SLOT1 już jest gotowe na ten procesor.

OK, to fakt, ale cóż jednak, jeżeli Celeron mi wystarczy? Czy nie lepiej w
takim razie kupić którąś z płyt z gniazdem PPGA? Którą byście mi w takim
przypadku poradzili? Do tej pory przyglądałem się głównie płytom SLOT1, a
nie mam rozeznania w obszarze płyt PPGA.

Dzięki za wszelkie komentarze

Tomek Lisowski