Pentagram Shadow-problem

Autor: Rafał Putrym (rputrym_at_mp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 11:14:56 MET

Od kilku dni jestem posiadaczem w/w modemu.Z Internetem wszystko jest o.k
ale kiedy dzwonię z niego jako z telefonu głośnomówiącego to po minucie
,dwóch mnie rozłącza.To samo jest gdy odbieram połączenie ale trwa
kilkadziesiąt minut.Podejrzewam, że modem nie wykrywa połaczenia i anuluje
je.Jak wcześnie zaznaczyłem nie występuje to w przypadku lączenia się z
Internetem ani przez TPSA ani przez Callback.Czy posiadacze tego modemu maja
ten sam problem?czy można to rozwiązać przy pomocy jakieś stringu.
Proszę bardzo o pomoc.
Rafał
rputrym_at_mp.pl