Odp: jak uszkodzic pentium II 350

Autor: Sieroctwo (bez_at_email.com)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 10:27:52 MET

Użytkownik token <tbuchta_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kmSC4.5618$4N.153344_at_news.tpnet.pl...

> glowe sobie wsadz , potem trzeba takim reklamacje uwzgledniac kurcze blade

se gosciu pozwoliles i pojdzie tona maili na ten zakuty leb. Ale do rzeczy.
Komp sie wiesza a wszystko wymienione - efekt pozostal. Tylko procek stary a
sprzedawca mowi, ze to nie procek bo chodzi. Chodzi ale czesto zamraza mi
kompa i gleba. Bez znaczenia czy Nt czy 98 czy linux. Siada i juz. Biosy
zaktualizowane, drivery nowe - nie zadne bety. Komp nie podkrecane, wszystko
firmowe. No to gdzie problem. Reklamacji gosciu nie uznaje a nawet
przetestowac nie chce. Ot skurczybyk. A Ty, ze ja zle checi mam. Bujaj sie
typku. ;)

pzdr