Re: 900 dolarow w Cashsurfers

Autor: jecek (jacek49_at_interia.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 07:25:04 MET

    http://www.cashsurfers.com/?a=HTML&s=Join&referrer=krait
>firma ta placi ci za samo bycie w sieci, a najwiekszy czek jaki do tej pory
>wyslali to 900$. Firma to zajela pierwsze miejsce w wiekszosci rankingow
>tego typu. Wyslali juz czeki do Polski.

Ludzie jak to jest z ta kasa jedni pisze ze przysylaja czeki inni ze
robia ludzi w ciula. Jesli ktos jest pewny to niech napisze
(tylko zadne domysly) bo szkoda mi komputera zeby go puscic na
kilka dni bez przerwy (mam staly dostep:) )gdyby to bylo robienie ludzi w
konia.
Jesli nikt niema zadnych konkretnych wiadomosci to ja takie bede mial za ok.
miesiac:)
Jak ktos jeszcze chce sie bawic w ten test to przesylam program ktory sam
lazi po sieci
oczywiscie jesli ktos ma lacze stale bo inaczej to lepiej samemu pogrzebac w
sieci.
http://www.dolar.pl/download/auto20.zip