Re: Jeszcze, co do p造t Via

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 02:05:17 MET

On Fri, 24 Mar 2000 13:43:34 GMT, ㄆkasz Bernat
<lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> wrote:

>hehe porownaj testy (nie pamietal url'a) to np. plyta FIC na VIA ma o
>kilkanascie-kilkadziesiat klatek mniej np. w quake II
>(porownujac np. do abit na BX'ie)

Mialem Via, teraz mam Bxa i owszem roznica na korzysc tego drugiego
jest - kilka fps, ale nie kilkadziesiat (yakiej roznicy to nawet
miedzy celerema k6 nie ma.
Kto publikuje takie testy. A moze troche koloryzujesz?
To co napisalec/przeczytales jest lekkiim idiotyzmem.

GLide

PS. Mialem MVP3, Via Apollo, teraz mam BXa i nigdy az tak duzej
roznicy nie zauwazylem. Slepy chyba nie jestem?