Re: Dylemat: Bigfoot czy Caviar ?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 23:54:38 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

> ja bym wziął caviara. :)
> bigfoot'a nigdzie nie wsadzisz (żadna kieszeń i tak dalej). poza tym z
> takim bykiem zawszę są kłopoty
w miare szczesliwie uzywam Bigfoot TX 6.4 giga od ~2.5 roku i nie bylo z
nim najmniejszych problemow.. chociaz transfer lekko odstaje od
dzisiajszych standardow... ale mam wrazenie, ze ten dysk jest nie do
zajechania.. ale mam tez starusienkiego Caviara 340MB ktory robi za duza
dyskietke.. woze go ze soba najczesciej wrzuconego luzem do plecaka.. i
dysk ciagle dziala jak zloto... czyzby stre bylo trwalsze od nowego? po
padzie nowego Maxtora po kilkunastu minutach uzytkowania mam lekkie
obawy przed braniem w rece tego nowego..:) a na marginesie szufladek..
po co to komu? dysk sie grzeje, standardu szufladek tez nie ma jednego..
chyba wogole moda na szuflady dawno odeszla.. w nowych obudowach jest
najczesciej zdejmowana boczna scianka tak, ze montaz dysku zajmuje ~2
minuty... gdyby jeszcze we wszystkich biosach montaz dysku sprowadzal
sie tylko do podpiecia go pod tasme (tak jak w ibm-owskich SurePatch)
to zycie byloby piekne

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca