Re: Odp: Odp: ABIT BE6 II - Ratunku

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 23:44:29 MET

Dnia Thu, 23 Mar 2000 21:53:41 +0100 , "Sten" <sten_at_tsk.pl> po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Tak sie sklada, ze nie jestem geniuszem.
>A to czy temp. proca bedzie pokazywana w biosie (naucz sie czytac cale posty
>a nie miedzy wierszami) zalezy rowniez od przejsciowki. A czujnik temp. (z
>tego co wiem, chyba, ze sie myle to niech ktos kto jest na 100% pewien
>zaprzeczy) jest jakos w procu,

owszem montowana jest w procesorach p2 deschutte, p3 i celeronach
deschutte , zależy to od przejściówki. i chyba też trochę od samej
płyty (?) sam na c400 i ap3bf temperaturę w biosie dostaję bez
problemów.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090