Odp: jaki sprzet do obrobki filmowej

Autor: James Bond (lemonr_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 18:03:22 MET

> wyjatkowo tez mam pytanie;>
> jaki sprzet bedzie DOBRZE nadawal sie do obrobki wideo (chodzi o
> programy do telewizji lokalnej), mam zamiar uzywac adobe premiere jako
> soft.
> szczegolne pytania: jaka karte przechwytania wideo(zeby byla kompresja w
> czasie rzeczywistym i dobra jakosc,

z analogowych polecam AV Master (Capture w czasie rzeczywistym w PAL 768x576
25fps MJPEG 24 bit audio 44100Hz 16 bit)

 jaki dysk (czy szybki IDE styknie?)

styknie jezeli nie bedziesz nagrywal z kompresja mniejsza niz 1 do 8
polecam IBM-y

> i procek

tak samo jak z ramem im lepszy tym krocej bedziesz robil film
lemonr_at_polbox.com