Re: Jaki cichy dysk?

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 09:47:38 MET

Jest tu małe niedopowiedzenie!
Czy IDE czy SCSI?
Jam mam akurat te trzy dyski Fujitsu, IBM i Seagate Barracuda i to w jednym
komputerze,
ale są to dyski SCSI. Każdy z nich kosztuje prawie tyle samo – i podobny ma
poziom szumów.
W każdej specyfikacji technicznej dysku jest podany poziom głośności.
Porównaj sobie te wielkości.
A tak na marginesie to najcichsze są faktycznie dyski Fujitsu ale te, które mają
łożyska olejowe.
Wiem, że dostępny jest teraz model – 13.66 GB, Ultra-DMA 66.6 MB/s , transfer
wew. 242 Mb/s, 9.5 ms, 5400rpm, łożysko olejowe cena na dziś 596 zł+VAT
Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net