Re: Arghh! P O M O O C Y (dlugie)

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_cavern.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 14:31:51 MET

jesio raz:

Jestem juz pewien, ze to jakas awaria sprzetowa. Instalowalem juz wszystkie
rodzaje dostepnych mi systemow MS (95, 98, 98SE) i wszystkie rodzaje DX
(6.1, 7.0eng, 7.0pl, 7.0a) i za kazdym razem jest to samo. Z pewnoscia tez
nie ponosi winy zasilacz (230W), bo po odlaczeniu dysku, CDROMU, modemu
(zostal tylko 1 dysk i sb 128) - bez zmian. Zdetaktowalem tez karte
graficzna i proc. To samo. Nadal sie wiesza pod D3d. Wykluczam wiec wine
sterownikow (w koncu wszystkie sie wieszac nie moga!). Pozostaja 2 rzeczy -
albo proc (mimo wszystko) albo plyta glowna.... Tylko, ze nie za bardzo mam
mozliwosc sprawdzenia innych :(

--
Mr.Jack
ut_at_ut.org.pl