Re: modem ASMAX i "stopowanie" windy

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 14:44:19 MET

podczas rozłączania modemu z linią tel. winda 'staje'
tzn. nie wiesza się, tylko wygląda to tak, jakby
przez chwile były wykorzystane _wszystkie_ zasoby...
trwa to ok. pół do 1 sekundy, jest to uciążliwe
np. w przypadku dodzwaniania się do numeru dostępowego
TPSA - linia często zajęta (w czasie wybierania słucham

Być może jest to przyczyna samego modemu - nie wiem, co to za modem, ale
wiem, że niektóre nowsze modemy PCI (zwłaszcza te, które wymagają karty
muzycznej) wykorzystują architekturę MMX, a dokładniej modem jest tylko
układem przetworników i kilku adapterów, a funkcje modemu właściwego pełni
procesor (wiem też, że takie cudo nie ruszy na procesorach bez MMX).
Jeśli był to najtańszy modem, to chyba z tym fantem masz problem, ale ręki
nie dam sobie uciąć ;>

pozdrawiam