Re: Dlaczego wszyscy tak klną na chipset VIA?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 08:34:52 MET

Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> napisał:
> NIE, NIE i jescze raz nie. Jeżeli chce się oddychać spokojnie, na dzień
> dzisiejszy należy kupić Abita Be6 II na BX Intela. Przynajmniej nie trzeba
> na "dzień dobry" instalować specjalnych packów pod VIA (do AGP, IDE itd.). A
> i tak się wkrótce sypnie, wystarczy choćby HoMM 3 (i wiele innych). Nie
> warto tu akurat oszczędzać, płyta główna na BX Intela to kręgosłup
> komputera. Oszczędzać można np. na kościach pamięci RAM - mogą być nawet
> noname.

Przeczytałeś aby dokładnie, co kolega napisał, czy nazwa VIA działa na
Ciebie jak płachta na byka, że nawet całego posta nie przeczytasz????
Więc może pokrótce streszczę Ci co kolega napisał (przeczytaj spokojnie
a nie rzucaj się od razu):
1. kolega chce kupić płytę na VIA 133, bo ma pozytywne doświadczenia
   z MVP3, nie miał z nią problemów i wie jak ją skonfigurować.
2. Jego znajomi mają pozytywne doświadczenia z VIA 133 i nie mają
   z tymi płytami problemów.
3. Oszczędność kasy. Czy sądzisz, że BX z Vantą będzie chodził
   szybciej, niż VIA z pełną TNT2????

PS. A może to dlatego, że odpowiadasz nad cytatem nie patrząc *na co*
    odpowiadasz?
PS2. *PLONK* warning.

Pozdrawiam,

--