Odp: Sound Blaster 128 PCI i stary dos

Autor: Paweł Urbaniak (upps_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 07:32:47 MET

Użytkownik PUP ŻNIN <tozn_at_up.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5wkB4.12250$Ob.345746_at_news.tpnet.pl...
> Witam wszystkich
> mam problem z ustawieniem karty sb 128 pci w stary dosie
> czekam na pomoc
> dzieki z gory

Jezeli instalowales pod Win95 sterowniki z CD-romu Creativa to powinienes
wybrac takze sterowniki dla DOS'a i instalator wszystko sobie ustawia sam
(takze
inicjacje karty przy "uruchom w trybie MS-Dos"). Ale jesli chcesz ja ruszyc
pod "czystym" DOS'em to trzeba skopiowac pare wierszy do autoexec.dos:
zaczynajacy sie od SET BLASTER i SET SNDSCAPE z autoexec.bat
oraz dopisac wiersz ladujacy Apinit.com
C:\PROGRA~1\CREATIVE\CTSND\DOSDRV\APINIT.COM (jesli sterowniki instalowales
w domyslnym katalogu to wiersz bedzie mial wlasnie taka postac)

Np. u mnie to wyglada tak:

SET BLASTER=A220 I7 D1 T2
SET SNDSCAPE=C:\WINDOWS
LH C:\PROGRA~1\CREATIVE\CTSND\DOSDRV\APINIT.COM

Paweł