Re: Czy ktos ma przejsciowke do myszy Logitech.

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 03:07:46 MET

Użytkownik "Paweł Dymkowski" <dymkowski_at_hot.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:i2ZB4.19170$Ob.622408_at_news.tpnet.pl...

> elementów,
> Przejsciowka jest nierozbieralna, ale z pomiarów wynika, ze nie ma w
srodku
> zadnych elementow. Opory zerowe, brak innych polaczen wysokoomowych miedzy
> pinami.

Z tego wniosek, że cała logika siedzi w myszy - tzn. możliwość pracy z
innymi poziomami napięcia i innymi typami sygnałów.
W innym miejscu już napisałem, że ze wględu na tę logikę:
Przejściówka z myszy PS/2 na port szeregowy - raczej zadziała
Przejściówka z myszy szeregowej na port PS/2 - raczej nie zadziała.

Taka jest moja wersja i tego będę się trzymał ;-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //