SB live value czy Diamond MX300 ?

Autor: Zurax (zuraxp_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 01:02:01 MET

Witam!

Jestem posiadaczem karty SB128 PCI i mocno denerwuje mnie brak jakiejkolwiek
mozliwosci regulacji tonow (w starej AWE32 mialem przynajmniej regulacje
trebli i basow). Jest to dosc istotny mankament przy zrzucaniu dzwieku z
karty tv (i innych zrodel). Dlatego zastanawiam sie nad zmiana badziewia na
cos porzadnego. Problem jest nastepujacy - SB Live czy Diamond MX300? A moze
jeszcze cos innego? Czytajac rozne posty zauwazylem, ze wielu ludzi ma
klopoty z livem... to naprawde taka kicha? A jak jest z diamondem? Czytalem,
ze MX300, oprocz lepszego systemu 3d (vortex2) posiada tez korektor
graficzny. Czy ktos wie jak to dziala w praktyce?
Z gory wielkie dzieki za kazda sugestie.

Pozdrawiam.

PS. Zaznaczam, ze dzwiekowki uzywam glownie do samplowania i gierek. Nie
zamierzam wiec inwestowac w nia "grubej gotowki".