Karta graficzna + TV

Autor: michal (toper_at_kret.educom.lublin.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 08:53:58 MET

Witka
Sorki jesli sie powtarzam , ale chce kupic nowa karte - jakas tnt2
Przegladalem sobie posty - duzo bylo na temat M64, VANTA -
nie bardzo sie orientuje czym one sie roznia od 'firmowych' kart na TNT2
Aha. Nie bardzo mnie stac na karte graf. i tuner oddzielnie - chce wydac
jakies 600 zlociszy - poradzcie.
moja konfiguracja : PII 350, plyta soyo bx 6BE, 64 ram'u, monitor 15" ADI,
viper 330.
Viperek sprawuje sie super, ale stary jush ;) .
    toper

ps.oblookalem TNT2 M64 tv in/out - 510 zl. (tylko ze nie wiem co to jest za chlam)

********
Michał Drozd (toper)
toper_at_kret.educom.lublin.pl
********