Re: BXcel i RIVA TNT2

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 21:59:15 MET

On Thu, 23 Mar 2000 10:19:45 +0100, "Ciechoos"
<ciechus_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
> Tez rozwazalem kupno plyty na VIA PRO 133, argumentami za są: UDMA
>66,

W wydaniu VIA kiepskie - gorsze niz np. Promise czy UDMA w i820

> AGPX4

Kompletnie nieprzydatne. Kiedy wy sie wreszcie nauczycie odrozniac
marketing od rzeczywistosci ...

> i przystepna cena,

I to jedyny plus ...

> ale do konca nie jestem przekonany. Spotkalem
>sie tez z mniej pochlebnymi opiniami o tym chipsecie pod wzgledem wspolpracy
>z innymi komponentami (np. SB Live!).

A bywaja problemy ...

> Ciekaw jestem jaka jest w opisywanym
>przez Ciebie zestawie karta dzwiekowa i jak sie sprawuje? Poza tym warto
>byloby przetestowac zestaw w środowisku Open GL, bo rozumiem, ze w D3D
>zachowuje sie poprawnie.

W obu sprawuje sie poprawnie. Tyle ze w obu wolniej od BX'a ...

> A moze lepiej jednak jakiegos Intela 810e

Do gier???

> lub od razu 820? Plyty na
>820 sa na razie drogie, ale pewnie niedlugo zaczna schodzic z cena. Tez jest
>UDMA 66 i AGP(chyba X4?).

Owszem. I tez sa wolniejsze od BX'a. Jesli juz _koniecznie_ musisz
miec UDMA 66 to kup sobie np. MSI BX Master'a - dobra plyta za
przyzwoita cene. I brak problemow.
Jedna uwaga - pisz _pod_ cytatem

>Pozdrawiam
>
>Ciechoos