Odp: BIOS-PŁYTY

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 21:33:14 MET

Użytkownik mat <kaktus1_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38d9c92c.5395477_at_news.it.com.pl...
> Witam
>
> Mam taki problem. Została mi płyta główna z kompa typu PC. Jest to
> nowa płyta za złšczem SLOT1. Sprawna. Problem polega na tym że po
> BIOSie została tylko podstawka. Czy można włożyć innš koœć biosu z
> innego kompa? Czy koœć musi być taka sama? A może da się zaprogramować
> jakoœ takš koœć? Jak wybrnšć z tej sytuacji?
>
> kaktus1_at_poczta.fm
Spróbuj się dowiedzieć jaka to była kostka (typ układu scalonego).
Często jest to wyświetlane na stronach producenta. Możesz pobrać stamtąd
najnowszy bios i na dyskiedce wziąść go do sklepu elektronicznego gdzie
będziesz kupował kostkę. Zaprogramują ci za darmo lub za drobną opłatą.
Pozdrowienia
Wigwam