Odp: Revision Asus P2B

Autor: marek s (mark1_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 19:05:21 MET

Witam !
Revision płyty jest nadrukowany na płycie, (u mnie pod apisem P2B)
natomiast revision Biosu zgłasza się przy starcie komputera. Obecnie
najwyższy dla tej płyty jest 1.11 ! Bios można upgradować, natomiast
revision płyty jest zależny od daty wykonania płyty która ukazuje się w
dolnym lewym rogu ekranu przy butowaniu komputera .

Marek

Użytkownik Guest <Guest_at_guest.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bcldl$blr$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...