Re: Odp: ! zip do dos

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Thu 23 Mar 2000 - 17:45:13 MET

Cześć
hm.. nie chcę prawić herezji, ale DOS ma ograniczenia w nazwach plików
do chyba 7 znaków(dokładnie nie pamiętam) i w związku z tym pakery
pisane pod czystego DOSa nie mają prawa rozpoznawać długich nazw, które
pojawiły się dopiero w Windzie 95, chyba, że jest jakiś współczesny
wynalazek o którym nie wiem uwzglednia długie nazwy (tylko nie mam
pojęcia jak by rozpakowywał pod DOS pliki z długimi nazwami - system
powinien obciąć nazwę pliku do określonej liczby znaków i klapa).
pozdrawiam MACIEK