Odp: BXcel i RIVA TNT2

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 16:11:38 MET

Użytkownik Ciechoos <ciechus_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38d9e1b7_at_news.vogel.pl...
> Witam
> Tez rozwazalem kupno plyty na VIA PRO 133, argumentami za są: UDMA
> 66, AGPX4 i przystepna cena, ale do konca nie jestem przekonany.

Ja kupilem i na razie nie narzekam. Niestety nie moglem jeszcze
przeterstowac TNT2 czy GeForce'a, wiec jesli ktos wie, czy nie ma z nimi
problemow na plycie MSI 6309 (chipset VIA 133A Pro) to prosze o cynk lub
jakiej kolwiek innej na tym chipsecie

> Spotkalem
> sie tez z mniej pochlebnymi opiniami o tym chipsecie pod wzgledem
wspolpracy
> z innymi komponentami (np. SB Live!).

Te niepochlebne komentarze dotyczyly na pewno starszych chipsetow VIA. Jak
jest z tym niestety nie wiem.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital