Re: TEAC CD 32x SCSI prosze o opinie...

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 14:32:58 MET

>Gdy pad? m?j stary hitachi IDE, postanowi?em do kompletu dokupi? cd-rom
>SCSI. Wyb?r pad? oczywi?cie na Teac-a, CD-532S.
>CDrom jest ca?kiem niez?y. Szybko czyta, ?apie praktycznie wszystkie p?ytki.
>Grabbing audio robi wolno, ale porz?dnie.
Wolno? Po wrzuceniu nowego firmware'a potrafi dojsc do 20x na
obrzezach plytki. Srednio 10x do 15x. Robi to dokladnie ale np. mi sie
zdarza ze dokada pojedynczy klik na poczatku niektorych utworow.

>Z wad: duu?? wad? jest brak spdif-a. Zw?aszcza, ?e chyba w wersji IDE jest...
> No i niestety troch? szumi jak si? rozp?dzi. W por?wnaniu do niego
> nagrywarka teac'a CD-R56S (chodzi jako cd 24x) jest po prostu
> bezszelestna.
To masz jakis dziwny model. Bo moj ma spdif-a. Podobnie jak
egzemplarze moich kumpli ( ten CD-ROM jest dosc popularny :)
A nagrywarka? Fakt. bardzo cicha.

>Ale generalnie uwa?am, ?e warto do?o?y? te 130z? i mie? spok?j :)
Stanowczo.