Odp: Konflikty - prosba o pilny ratunek!

Autor: Lech Zaciura (leszekz_at_tnet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 13:11:02 MET

Użytkownik Michał Piotrkowicz <moll47u_at_wspiz.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bb4jb$4o0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> 1. Jesli zmieniales cos ostatnio w bebechach - sprobuj przywrocic "stara"
> konfiguracje kompa
> 2. Jesli nic nie dokladales i komputer sam z siebie zaczol glupiec sprawdz
> czy nie masz wirusa
> 3. Zainstaluj sobie Norton System Works .... i uruchom skanowanie rejestru
> pod kontem bledow
> 4. Jesli to nie pomaga to reinstalka windy

Nie da sie zawrocic..., wymienilem plyte glowna, procesor, HD. Zostala karta
graficzna 3SVirge PCI i modem Zoom. Wyglada, jakby programy do obslugi
poczty gryzly sie z COM-ami. Uruchomienie Outlooka (lub innego programu
pocztowego) powoduje szybkie lub natychmiastowe powieszenie systemu na
glucho.
To jest dziwne, bo zaraz po uruchomieniu komputera program pocztowy wiesza
system. Resetuje wiec kompa i jeszcze raz uruchamiam Outlooka. Znowu sie
wiesza. Po trzecim i dalszych uruchomieniach program zdaje sie pracowac
coraz dluzej, az wreszcie udaje mi sie cos napisac i sprawdzic poczte. To
jest dziwne - co moze byc przyczyna? Zawiesza sie wlasciwie tylko przy
programie pocztowym.

Lech Zaciura

http://www.idn.org.pl/users/lesz/index.html