Re: Sprzedam Monitor 17"

Autor: SwenG (sweng_at_irc.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 10:40:34 MET

"Roman Milewski" <romil_at_ka.onet.pl> wrote in message =
> 265-20-89
>=20
> Z Czeladzi, a nie z Katowic
blah :>> a skad ja mam wiedziec ? :)))
wnioskowalem po tym:

> Ty megalomanie ;) Pami=EAtaj, =BFe w Warszawie mieszka tylko 1,5 ML =
(mega
> ludzi), a ca=B3a reszta gdzie indziej.
heheh, no niby tak, tylko dlaczego megalomanie ? ja si=EA nie zaliczam=20
do tego 1,5 "megaludzia" :)))

> I dla czego nie jest dla Ciebie oczywiste, =BFe numery zaczynaj=B1ce =
si=EA od 265
> ma TPSA w Czeladzi?
wyjasni=B3em wy=BFej :)

pozdrawiam
SwenG

--=20
Swen Garrison vel Andrzej L. Siuda =
sweng_at_irc.pl
-
 "Szczescie moze w rownej mierze zalezec od rzeczy bezwartosciowych, jak =
  uzytecznych" =
Mu-pao
-