Re: Wieszanie myszy i klawiatury.

Autor: mav (mav_at_abcsystem.com.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 09:19:18 MET

The Habu Xorph <habu_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Posiadam plyte Abit BP6 i czasami zdarza sie (pod WinNT) , ze wiesza sie
> klawiatura i mysz , a reszta kompa dziala normalnie. Czym moze byc
> spowodowane takie dziwne zachowanie kompa?

Cze.

Problemem moze byc sterownik do UDMA/66 (jezeli go oczywiscie instalowales).
U mnie jak go podinstalowalem, to musialem przeinstalowac driver'y myszy
(A4Tech WWW-1) i wtedy sie poprawilo. Inna mozliwoscia jest, iz instalujac
drivery myszy (A-4 lub Logiware 8.1 chyba) podmieniaja one DLL obslugi myszy
i klawiatury (na A-4 Techu pojawia sie komunikat z info) i wtedy nie
wszystko chce dzialac OK (przypuszczam ze to prawa dostepu, bo u mnie sie
sypie gdy loguje sie nowy user).

 --
mav