Re: komputer do gier ...

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 09:08:19 MET

hej kup zdecydowanie intela, (p3, celeron) a jak wlozysz dobry
akcelerator graficzny
to nawet roznica szybkosci miedzy p3 a celeronem bedzie znikoma
plyte kup zdecydowanie abit albo asus i tylko na chipsecie BX (ew. ZX)
co do karty to najlepszy stosunek wydajnosc/mozliwosci/cena maja tanie
TNT2
(ale nie vanta, albo m64) za ok 500zl, tnt2 rowniez wspiera 32bpp palete
co lepiej wyglada
monitor firmowy -philips, sony, belinea