Odp: Microcom FAST Plus 56k PROBLEM!!!

Autor: marek s (mark1_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 08:10:08 MET

Witam
skad masz przekonanie, ze w/w modem obsluguje 56k?
z tego co wiem w/w modem ma bardzo wysokie paremetry (i cene)
ale nie obsluguje V90.
z uwagi na bardzo dobra korekcje bledow jest uzywany miedzy innymi
przez banki.
chyba,ze mowimy o innych modemach, moje uwagi dotycza modemu
Microcom DeskPorte FAST Plus (obecnie 3com)

pozdrawiam
Marek

Użytkownik FiLiP <filip3d_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bbhjt$51l$1_at_sunsite.icm.edu.pl...