Odp: Rysy na CD

Autor: spud (spud_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 07:22:16 MET

Użytkownik Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:44ifdskrrbotbkdp5uen8nc05258847uq7_at_4ax.com...

> Płytka może i do kosza, bo zmieni się jej grubość a co za tym idzie
> pewnie i parametry odbicia, ale możesz mi wierzyć, że np. takie
> szkiełko od zegarka pastą do zębów się polerowało.
> Niestety jest to operacja czasochłonna i na tak wielkiej powierzchni,
> jak płyta CD nie zobaczysz efektów tak szybko.

moze mialem zla paste ale kiedys jak tak zrobilem to plytka zrobila sie
matowa :(

--
 Pozdrawiam spud
      archiwizacja danych na CD mailto:spud_at_polbox.com