Re: BXcel i RIVA TNT2

Autor: Eterna (eterna_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 17:19:08 MET

>Jestem posiadaczem plyty glownej AT - PC Chips M729 na chipsecie ALI BXcel.
>Chcialbym kupic karte graficzna na chipie TNT2 lub TNT2M64 i zastanawiam sie
>czy moja plyta ja uciagnie. Gdzies czytalem, ze starsze plyty AT moga nie
>wydolic z TNT2, ktora ma dosc duzy pobor mocy. Jesli ktos mial doswiadczenia
>z takim duetem, bede wdzieczny za informacje.
>Pozdrawiam

Ja miałem doświadczenia z duetem: BXcel + Riva TNT1(Viper). Fatalna
sprawa. Ciągłe zwisy itp., obojętnie na jakich driverach (Detonator
czy Diamond). Jak zmieniłem płytę na inną (z normalnym BX-em),
wszystko było w porządku. Również, jak próbowałem innej karty
graficznej przyłożonej do BXcel'a też było ok. Strasznie się z tym
duetem namęczyłem, aż w końcu wymieniłem płytę na jakąś tam z chipem
VIA (ale już nie pamiętam, bo to dawno było) i wtedy wszystko się
uspokoiło. Od tamtej pory żywię silną awersję do BXcel.

Eterna