Odp: Stereo A2

Autor: * piotr'ek * (piotrnBIJ_SPAMERA_at_gdynia.top.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 14:02:42 MET

> bzdura w Polkie programy ktore nadaja w stereo nadaja tylko w A2 a
> Europejskie roznie np VIVA, MTV, itp w A2
> to raczej NICAM-u w Polsce nie uswiadczysz

GDZIE???? Standardem w PL został ustalony Nicam! Jeśli jakaś kablówka nadaje
w A2 to wkrótce będą musieli się przesiąść na Nicam, bo PAR im miłość do
ojczyzny wyrobi.
Inna sprawa, że pytanie brzmiało:
"Jakie system stereo jest w polskiej telewizji ?" i zgodnie z prawdą w
polskiej telewizji (nie mylić z TVP) standardem jest Nicam. Nie wierzysz?
Spójrz np.: http://www.tvp.com.pl/stacje/home.htm

--
Telewizja otumania i ogłupia...
* piotr'ek * Volna Republika Olkusz *