Re: HDD LVD & narrow kontroler - czy tak mozna?

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 12:55:07 MET

On Tue, 21 Mar 2000 02:18:18 +0100, "Zb. Ja." <bilboart_at_lodz.pdi.net>
wrote:

>Tak na marginesie Adwansys ASB3940U2W Bulk BusMaster, Ultra 2 WideSCSI,
>kosztuje około 650 zł. A to co napisałem jest właśnie praktycznym
>załatwieniem problemu.

Owszem. Przyznaje, ze w _pewnym_sensie_ tak, ale nie w tym sensie, o
ktory mi chodzilo.

>Logicznym wydaje się, że jeśli chcesz mieć komputer SCSI to zależy Ci na
>wydajności.

Niekoniecznie, a w kazdym razie nie az tak, aby wydawac az tyle
pieniedzy. Owszem mialem okazje kupic uzywanego DC-390U2B (sama karte)
za 250zl, ale nie byla to - wg mnie - taka superokazja (kabel +
terminator to ok. drugie tyle zl).

>[...] Choć
>są, jak wiem, ludzie kupujący przechodzony samochód po to żeby leżeć pod nim
>długimi godzinami dopasowując „cylindeki od skody i śruby od wartburga do
>oryginalnych części od syrenki” nie biorąc pod uwagę możliwości jeżdzenia
>tym samochodem.

Przesadzasz. Chyba jednak majstruja po to, aby w koncu to uruchomic.
Znam takich, ktorzy potrafia rozlozyc samochod na czesci i zlozyc go z
powrotem tak, ze chodzi "prawie jak nowy".

>Trudno jestem prostakiem.

Chyba znowu przesadzasz.

> Jeśli SCSI to szybkie.

Sorry, ale teraz to ja przesadze (z cala swiadomoscia): dlaczego nie
zaproponowales mi SCSI-160? Tylko nie denerwuj sie. Chodzilo mi o
pokazanie, ze moj "idealny srodek" jest jeszcze bardziej przesuniety w
strone... bardziej "ekonomiczna" od strony finansowej (bo to, ze nie
wykorzystuje mocy dysku, to ja wiem - troche orientuje sie w tych
zagadnieniach), niz Twoj. Rozumiesz?

> A samochód
>na wymianę oleju prowadzę do serwisu.

Rozumiem. Ba! Powiem wiecej: ja swoj _rower_ oddam wkrotce do
przegladu sezonowego (niech tylko pogoda sie polepszy), bo rasowy i na
gwarancji jeszcze.

>Sukcesów życzę

Dziekuje

BBG