Re: HDD LVD & narrow kontroler - czy tak mozna?

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 12:11:23 MET

On 21 Mar 2000 15:33:52 +0100, smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik -
listy dyskusyjne) wrote:

> [...]
>+> [X]==[LVD2]==[LVD ]
>[...]
>+Yyyyyy... rozumiem, ze na koncu pierwszego "schematu" jest jakikolwiek
>+aktywny terminator, na koncu drugiego - "LVD compatible" i ze sa to
>+dwa oddzielne schematy?
>
> Jeśli chodzi o ten rysunek u góry, to nie !
> To mają byc dwie połówki SCSI, tylko z braku elementów graficznych
>mi słabo wyszło :( "Dolna" (bity 0..7) zaczynają się na karcie,
>bity "górne" (8..15) na terminatorze połówkowym (którego brak).
> A z prawej wszystko porządnie zaterminowane nowrmalnym WIDE.

Aaaaaa... Jednym z moich podejrzen (ale niezbyt pewnym) bylo to, ze
uzywasz czcionki proporcjonalnej (zgadza sie?), ktora u Ciebie dala w
efekcie w miare normalny rysunek (gdybys uzywal czcionki o stalym
odstepie, to odpowiadajace sobie pola powinny byc na tych samych
pozycjach, tzn. od poczatku linii powinno dzielic je taka sama ilosc
znakow). U mnie nie - mam przesuniete polowki.

>+P.S.: (OT) Napisales gdzies, ze masz "roweroodpornego" Quantuma, wiec
>+rozumiem, ze ride'ujesz na bike'u? :) Dlugo i czesto go tak katujesz?
>[...]
>- QUANTUM CX 13 [...] coś 200g przez 2 ms i 70G przez 20ms Co prawda
> Seagate dla któregoś dysku obiecywał 300G na krótki impuls [2ms]
> ale postanowiłem im nie wierzyć ;)!).

A co, az tak szybko (300g to nie przelewki) startujesz na swojej
maszynie? ;) A moze jeszcze czesciej tak hamujesz? ;)))

>+P.S.2: Nie musisz mnie zarzucac adresami WWW. Doceniam to bardzo, ale
>+jak tak dalej pojdzie, to zaczne miec wyrzuty sumienia. ;)
>
> Nie jest tak źle. Sprawdzałem "gdzie to było" - i nie wszystko
>odnalazłem :] (QUANTUM też znowu usunął pełne specyfikacje dysków
>z www, a były [chyba po tym moim mailu... ;)] z komentarzem
>"contain far more information than the average user would
>ever ask for" :)

No prosze. Jak latwo jest sie wybic z tlumu sredniakow. Wystarczy
jeden list. ;b

BBG