Re: Problem z Riva

Autor: Tomski (amitom_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 07:36:53 MET

>Po pierwsze procek jest stanowczo za slaby do rivy
>Po drugie nie wiem ile masz pamieci, ale do q3 najlepiej miec ze 128 MB
>Poza tym ustaw w tych grach niska jakosc grafiki
>Sprobuj zainstalowac drivery fachmana 1.2 (albo inne ale poczytaj o
>ustawieniach do nich w rejestrze)
>Poza tym zmien w zaklace OpenGL driverow karty graficznej ustawienia
>na max performance
>Zaloz duzego stalego swapa, najlepiej na osobnym dysku
>Uzyj programiku cacheman.zip (ostatnio w wersji 3.8) do lepszego ustawienia
>cache dysku http://www.outertech.com/

Witam!
Mam 128MB RAMu, w grach ustawialem minimalna jakosc grafiki (fuj ale to bylo
brzydkie), swapa mam stalego (128MB).
Sproboje zmienic ustawienia OpenGL i pobawic sie cachemanem.
Co to sa te drivery fachmana 1.2, gdzie je mozna sciagnac?

Co do predkosci procka - na innym kompie (z nowsza plyta) i tez PII266 nie
bylo z ta Riva zadnych problemow (jakosc grafiki w NBA na maxa i zero
"zabich skokow").
Moja plyta to Intel Atlanta, ktora ma tylko 1 zworke. Nie moge niczego
podkrecic - wszystko automatycznie wykrywa. Myslalem, ze najnowszy bios cos
pomoze, ale dalej jest tak samo.

Pozdrawiam
                Tomski

--
!!! Sprzedam 4x16 MB lub zamienie na 1x64MB !!!
amitom_at_friko.onet.pl