Re: Odp: Permedia 2

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 03:22:24 MET

On Tue, 21 Mar 2000 21:30:57 GMT, "Łukasz Wesołowski"
<lukasz12_at_go2.pl> wrote:

>Ok.Karta dziala.Tylk skad wziasc do niej nowy bios z jakas przyzwoita
>obsluga Vesa Bios Extension (BVE min 2.0) ???
To sie oplacalo. Na gieldzie chca za takie 90zl (PCI) i 100-120 za 8Mb
AGP.
Mialem kiedys taka na AGP i bardzo sobie chwalilem. To co bylo w niej
najlepsze to dobre (ja na tak stary chipset) drivery OpenGL.
Jesli chodzi o bios to moze na stronie producenta? Nie wiem jak jestz
referencyjnymi 3DLabs - nigdy nie probowalem (upgrade nigdynie byl mi
potrzebny).

Pozdrawiam
GLide