Odp: Mych bezogonowy - total solution has been found!

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 00:17:41 MET

Użytkownik DooM3R - Emperor of the Future <doomer87_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b8qr3$12t$9_at_druid.ceti.com.pl...
> Waiting for the Cataclysm, "DooM3R - Emperor of the Future"
> <doomer87_at_poczta.onet.pl> wrote:
> [cut - dywagacje Sir DooM3Ra nt mycha]
> Ostatecznie zakupiłem wczoraj (Pn) mych A4Techa na IR za 80PLN. 2 roleczki,
> 3 przyciski. Waga średnia, kszałt ciekawy, szeroki kąt (160 stopni, ale nie
> Fahrenheita czy Celsjusza), fioletowe coś z kabelkiem (he he he, to wygląda
> śmiesznie!) i denerwującą lampką migającą na zielono. Do tego szarpnąłem się
> na podkładkę z poduszeczką żelową (to naprawdę jest siupel!) za 7 podkładek
> [...]

hehe Doomer , jaja sobie robisz :))) , mam _identyczny_ zestaw u siebie :-D
tez od niedawna:
od 3 tygodni: A4Techa na IR za 80PLN, kupiona na gieldzie warszawskiej - bo sam takiej w ofercie nie mam

od 2 tygodni: żelowa podkladka z poduszeczka na nadgarstek, cena 22zl czyli 7 podkladek zwyklych.
Ot, i mamy zbieg okolicznosci :)
Co do komfortu pracy, zgadzam sie w 100%, jest super. Ale tak jak wspominalem wczesniej, dopoki bateria sie nie zacznie
rozladowywac...

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: