Pytanie o Outlook Express

Autor: marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 22:37:43 MET

Mam taka sprawe:
Przygotowalem sobie do wyslania kilkadziesiat listow do klientow, po
czym polaczylem sie z netem i kazalem OE wyslac (OE ver.4). W
miedzyczasie robilem cos innego, a tam sie wysylalo. Naglo przerwalo mi
polaczenie, a ja nie zdarzylem zobaczyc, czy wszystkie listy sie
wyslaly. Jak glupi zamiast to sprawdzic, zamknalem okienko 'wyslij i
pobierz', no i teraz mam pytanie:
jak sprawdzic, czy wszystkie listy zostaly wyslane? OE twierdzi, ze
wszystko poszlo, ale nie wiem czy mu wierzyc. Moze jest jakis log albo
cos w tym stylu??

Sprawa pilna, najchetniej na priva. Dzieki!!

--
== titan solaris =============== http://members.tripod.com/markolf ==
== complete text-based discographies of Fluke, Leftfield & Voo Voo ==