Re: Permedia 2

Autor: PCwomen's (pcwom_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 18:41:06 MET

"Łukasz Wesołowski" napisał(a):

> Mam mozliwosc kupienia karty na Permedii 2 4mb za
> 25~30 zł.Czy sie opłaca.Do jakiego voodoo mozna te karte porownac ?
> Dzieki za ewentualna odpowiedz i pozdrowienia dla grupowiczow !
Karta stara ale liczaca sie swego czasu. Porownac to mozesz z voodoo1
4MB.
Niekture funkcje ma lepsze, znawcy twierdza ze ma ladniejsze
teksturowanie.
Widziale kompa z Atlonem500, 128RAM, HDD20GB/7200/2MBCache, z taka karta
na pokladzie u znajomego szweda. Bardzo ja sobie chwalil i puki co nie
ma
zamiaru jej wymienic.

Janek G.