Re: Jaka max czestotl. na mojej plycie?

Autor: Grzegorz Chojnacki (g.chojnacki_at_pulsbiznesu.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 14:33:44 MET

> Mam zamiar kupic procesor AMD K6-2. Czy procesor bedzie chodzil na kazdej
> kombinacji nie
> przekraczajacej jego nominalnej wartosci, czy tez sa jakies ograniczenia
> (ze n.p. nie moze byc na plycie 83 albo 75).

Pomimo tego może nie chodzić na 75 czy 83.
Nie znam procesorów AMD ale jedno jest pewne : jeżeli kupujesz procesor
który ma pracować standardowo na 66 to (niezależnie od mnożnika ) na 66
powinien pracować a na 75 czy 83 to może ale nie musi a jak będzie to może
się zawieszać (niestety to zależy od konkretnego procesora płyty i nawet
kart ) i nie masz co się dopytywać bo i nikt Ci nie powie na 100%. AMD
gorzej się podkręcają niż celerony - ogólnie. Najlepiej jakbyś mógł
wypróbować ale to niestety nie tak łatwo.

--
Pozdrawiam !
Greg