Odp: TEAC CD 32x SCSI prosze o opinie...

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 13:32:28 MET

> TEAC CD 32x SCSI prosze o opinie.
Najlepszy CD jaki znam (testowałem większość modeli dostępnych w Polsce).
Przeczytał kiedyś płytę z ok. 0,5 cm2 wydrapanym nośnikiem (wypadła do torby
między śroobokręty i mieliła się 2 dni), choć czytał z pół godz. Na oko jest
szybszy od 40x, choć w testach wychodzi porównywalnie. W czasie pracy
praktycznie go nie słychać. Jedyny problem: chyba nie kupisz używanego, bo
nie słyszałem jeszcze, żeby komuś się popsuł.
Pozdrawiam
Jacek Filarski