Odp: Przejsciowka do myszy LOGITECH

Autor: D&J (d.jarecki_at_comprze.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 13:22:11 MET

Firma Logitech z siedziba w Stanach twierdzi ze jej produkt OEM niczym sie
nie rozni od wersji BOX. W wersji OEM nie ma dokumentacji, przejsciowki i
jeszcze tam czego i dlatego jest tansza.Oczywiscie oni tez sie moga mylic
tak jak i ludzie pracujacy w Niemczech dla Logitech'a, gdyz jesli juz cos
mnie intryguje to staram sie to sprawdzic dokladnie
Oczywiscie zawsze moglem pomylic telefony.
D&J

Użytkownik Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dLIB4.16545$Ob.537756_at_news.tpnet.pl...