Odp: Rysy na CD

Autor: spud (spud_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 11:58:09 MET

Użytkownik Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s40ddscb1bpoakrcka1r101jmo1c4grh93_at_4ax.com...

> Pamiętam kiedyś używało się do polerowania miękkiej szmatki i pasty do
> zębów. Nie wiem, jak teraz po opanowaniu rynku przez colgate'y i inne
> takie, ale kiedyś można sobie było popolerować.

ale glupoty opowiadacie
pasta do zebow!, papier scierny!
po takij operacji plytka nadaje sie do kosza

--
 Pozdrawiam spud
      archiwizacja danych na CD mailto:spud_at_polbox.com