Re: VIA ODRADZAM

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 10:22:17 MET

Adrian Kampa <adik_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:
> Panowie może się trochę opamietacie.
> To prawda ze HoMM3 sie wieszal przy instalacji na procach AMD,
> po jakims czasie pojawil sie patch, ktory to naprawial.
> Z niektórymi programi moze być podobnie.

W HoMM 3 nie grałem, więc się nie wypowiem... ale,

> Zgadzam sie ze VIA to produkt nizszej kategorii, wystepuja problemy z
> kartami AGP, z tunerami TV i z DVD, ale jesli ktos tego nie uzywa to
> moze mu sie wydawac, ze sa calkiem dobre.

A co powiesz, jeśli ja używam i DVD (LG), i karty TV (FlyVideo'98)
i mam kartę AGP (wcześniej Savage4, teraz TNT2) i dodatkowo nagrywarkę
(starego rzęcha co prawda ale do celów "niekomercyjnych" wystarcza -
- Philips 3610) i wszystko działa jak trzeba. Mam szczęście? Nie
sądzę, bo znam jeszcze kilka osób, które podobnych konfiguracji używają.
A teraz może całość:
Clayton MVP3, AMD K6-2 350_at_400 (AFR), MSI TNT2 M64, SB Live!, 2.5+10GB,
128MB RAM, DVD LG 4/24, Philips 3610, Monitor staruszek Hyundai 15G+,
TV FlyVideo'98.
Całość działa bez problemów pod Windows'95 i pod linuxem (pod linuxem z
oczywistych względów znacznie lepiej). Sprawdzałem też z 98 i NT 4.0.
Również bez problemów.

Aha, i żeby nie było nieporozumień, parametry w BIOSie wyśrubowane
(timingi cache'u ustawienia SDRAM, PCI itp.). AGP ustawione na 2x
mimo, że np. Fachman zaleca 1x. Gry, hmmm, Q3, UT, Unreal (to z
bardziej wymagających), Amerzone, Atlantis 2, Earth 2150. Również
nie ma problemów...

> Za taka cene to owszem, ale
> do czasu az cos dolożysz do kompa i sie okaze że nie chce działać.
> Pozostanie tylko wcisnać ją jakiemus lamerowi.

To ja się zgłaszam na ochotnika, jeśli oczywiście cena będzie korzystna...
:)

> Adiks

Pozdrawiam,

--