Odp: Re: Dlaczego?

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 08:35:05 MET

> a czy moge sie od kogos (od zlodzieja, od ktorego kupilem?) domagac
> odszkodowania? w koncu wydalem kupe kasy na oprogramowanie, ktore
> myslalem ze jest oryginalne...

Wydaje mi się, że tak - w postępowaniu cywilnym. Ale wątpię, czy coś się
wskóra. Poza tym taki proces może potrwać 2-3 lata, a nie ma gwarancji
powodzenia. Cwaniak może np. udawać, że o niczym nie wiedział, a soft kupił
w akademiku. Albo z ogłoszenia. I będzie w takiej samej sytuacji jak Ty.
A może wypowie się prawnik? Halooo, jest tu taki?
JAC