abit Be6-2 a procek na SECC2

Autor: puffdaddy (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 22:23:42 MET

mam p3-450 SECC2. problem w tym ze jak wkladam procka w slot1 (na Abicie
Be6-2) to w pewnym momencie jest opor calego rzadka jakichs tubek
(kondesatorow, opornikow, chol*** wie). Plyta nawet nie rusza, nie ma
beepow, no video signal... mozliwosci oczywiscie jest sporo ale raczej
chodzi o procek... (wiatraki sie kreca, dyski probuja startowac, takze
zasilacz chyba ok)
drugi trop to mechanizm "retension", dwa plastikowe podstawki do procka
ktore (nie wiem) moze nie pasuja do P3 a pasuja do P2 i celerona. P
co mam robic? pomocy! najl;epiej na priva
konfig: P3-450 secc2, Abit Be6, AsusV3800(TNT2Pro), 64ramu (Mosel Vitelik
(sic!), obudowa atx enlighta
oddaje... kompa do zlozenia w serwisie ale prawde mowic wolalbym to zrobic w
chacie.