Re: Komp mi sie zawiesza ...

Autor: Jacek Z. (zjacek_at_astercity.net)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 20:23:52 MET

Użytkownik "Marcin Lipski" <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
> Upgradowałeś bios i przeinstalowałeś windy 98 se?

Bios jest najswiezszy, a winde przeinstalowalem wlasnie. Ten efekt z
odtwarzaniem tego co robilem pozostal niestety. Ktos mi zasugerowal, ze to
moze byc wina sieciowki bo zwisy najczesciej zdarzaja sie podczas pracy z
siecia. W wolnej chwili sprawdze i to.
A przy okazji: po reinstalacji windy dysk zainstalowal sie ladnie jako
UDMA66, niestety podczas kopiowania wiekszych ilosci danych system zawisal.
Pomoglo odptaszkowanie opcji DMA we wlasciwosciach, ale za to teraz podczas
kopiowania strasznie zwalnia mi myszka (czyli jak nie urok to ...). Moze mi
ktos pokrotce wyjasnic jak sie ma UDMA 66 do tej opcji (DMA) we
wlasciwosciach? I dlaczego myszka zwalnia?